Zondag 17-05-2015 - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Eefsamsen - WaarBenJij.nu Zondag 17-05-2015 - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Eefsamsen - WaarBenJij.nu

Zondag 17-05-2015

17 Mei 2015 | Nederland, Enschede

En het is alweer zondag. Eef belde mij vanmorgen hij had een dip. Ff niet de vrolijke Eef, hij slaapt verschrikkelijk slecht daar in het ziekenhuis en natuurlijk alle tijd om na te denken. Vanmiddag tijdens bezoekuur ging het al beter en zijn we naar de familiekamer gegaan. (Even weg van die warme/kleine kamer) Vandaag gewoon vast voedsel geprobeerd, een broodje en warm eten dit ging goed. Hij heeft nog wel sondevoeding. Gelukkig is hij niet veel afgevallen dat doet hem goed. Elke dag wordt de bloedsuiker geprikt en Eef heeft nu 1x insuline gekregen. Vanavond kwam zijn broer en schoonzus op bezoek en toen was hij gelukkig weer goed te pas. Gezellig in de familiekamer gekletst en hij is mee gelopen naar de lift. Morgen wil hij een keer na buiten. Ik zeg binnen een week al zo ver zijn: EEF JE BENT EEN KANJER.

Groetjes Carolien

• 17 Mei 2015 - 21:33

Berna:

Af en toe een dipje, maar toch telkens weer afsluiten dat hij goed te pas is. Nou Eef dan ben je inderdaad een kanjer. Na 5dagen al weer zo vooruit gaan. TOP.

• 18 Mei 2015 - 07:41

Hans En Ineke:

Vervelend zo'n dip maar hoort er bij,en knap dat hij zich daar zo overheen zet.Knap hoe jullie met alles omgaan!

• 18 Mei 2015 - 15:35

Rita:

Lieve Eef, n dipje mag hoor, maar verder gaat het goed en we zijn verbaast dat je met zulke grote sprongen vooruitgaat! Ga zo door!
    gelukkig zijn er ook heel veel mensen die aan jou en je gezin denken,
    beterschap hoor,
    groetjes Erik&Rita

• 18 Mei 2015 - 19:14

Anita En Hans Oude Hendriksman:

Hoi fam samsen, gelukkig gaat het ondanks de dip gestaag vooruit met jullie. Steeds meer een slangetje minder
    Het allerbeste!!!

• 18 Mei 2015 - 22:11

Wim En Wilma:

Hoi Eef en Carolien,
    Wat mooi om te lezen dat Eef zo goed herstelt. Bijna niet te geloven in zo'n korte tijd, wat een bikkel zeg! Hopelijk gaat het snel beter met slapen want daar knap je nog meer van op. we wensen jullie samen heel veel beterschap!!
    Groetjes Wim en Wilma