Donderdag 14-05-2015 - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Eefsamsen - WaarBenJij.nu Donderdag 14-05-2015 - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Eefsamsen - WaarBenJij.nu

Donderdag 14-05-2015

14 Mei 2015 | Nederland, Enschede

Hier zijn we weer. Vanmorgen vroeg al met Eef geappt. Hij heeft slecht geslapen. Nadat de zuster hem lekker heeft gewassen en opgefrist heeft hij weer een 20 minuten naast zijn bed gezeten. Dit ging goed. De dokter is langs geweest en alles uitgelegd en ook gezegd dat die dikke slang in zijn neus ook onmenselijk is en er daarom uit mocht. Pff dat lucht op. Eef is SUPER goed te pas, na het bezoekuur wel moe maar zo goed er al bij zitten twee dagen na de operatie begrijpt niemand. Ook de bloedsuiker was vandaag weer goed. Vandaag voor het eerst een klein beetje gele vla gegeten. Vandaag zelfs reacties uit Ierland en Canada zo fijn dat er zoveel mensen aan ons denken. We blijven hopen dat het herstel zo door gaat en hopen op een goede uitslag van de kweek.

Groetjes Carolien en de kids.

• 14 Mei 2015 - 21:19

Hans En Ineke:

Zo fijn om te lezen dat het zo goed gaat!

• 14 Mei 2015 - 22:17

Fam Raamsman:

Wat een topper is het toch ook!!

• 14 Mei 2015 - 22:22

Berna:

wat fijn dat het zo voorspoedig loopt allemaal.
    En wat is Eef een kanjer. Daar mag je trots op zijn Caro.
    Maar dat was je natuurlijk al lang. { ha ha }
    Hopelijk gaat het zo door.
    We spreken elkaar en lieve groetjes van ons allen.

• 15 Mei 2015 - 06:19

Petra:

Fijn om te lezen dat het goed gaat met Eef. En hopen dat de kweek positief nieuws brengt. Veel sterkte voor jullie.

• 15 Mei 2015 - 09:12

Yvonne:

Wat fijn dat het tot nu toe allemaal zo goed gaat. Ik blijf duimen voor een goede uitslag.....

• 15 Mei 2015 - 10:15

Familie Nijenhuis:

wat fijn dat het zo goed gaat!

• 15 Mei 2015 - 13:35

Fam. Ordelmans:

Wat mooi dat het zo goed gaat met Eef.
    We hopen op een voorspoedig herstel. Wanneer kun je de uitslag verwachten?

Heel veel lieve groeten uit Buurse( Canada en Australië)
    Bedankt nog voor de felicitaties.

• 15 Mei 2015 - 13:37

Karin:

Wat een topper is Een! ! En wat gaat het voorspoedig, hopen voor een goede uitslag van de kweek..

• 15 Mei 2015 - 15:46

Anita En Hans:

Voor jullie allemaal, ook de kids en de aanhang, petje af!!!

• 15 Mei 2015 - 20:28

Alfred En Gea:

Wat fijn dat het zo goed gaat. Een welgemeende groet uut op nijverdal.
    Wij gaan zo even naar de nacht van nijverdal. Dit is niet om jou te plagen hoor.
    Doe morgen wel even verslag. Enhoud je haaks.
    Xxx Windjes

• 15 Mei 2015 - 20:47

Tanja:

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat!! Toppers! En idd nu hopen op een goede uitslag! Veel liefs!